Picture

Карьера в OTP Bank

Узнайте больше о вакансиях в OTP Bank. Мы с нетерпением ждем встречи с вами!

Вакансии

Мы - молодая и динамичная команда, профессиональная, ориентированная на клиента и результат. Мы стремимся предложить вам профессиональные задачи, дружелюбную рабочую атмосферу, возможности для развития и условия для ведения здорового образа жизни.

Лучшему кандидату мы предлагаем дополнительные льготы по заработной плате:

- Опыт международной группы;
- Интранет-портал со специализированной информацией и богатым каталогом курсов повышения квалификации;
- Приобретение продуктов Банка на льготных условиях;
- Дополнительное медицинское страхование;
- Талоны на питание;
- Финансовые льготы в виде бонусов к отпуску, коллективных и индивидуальных премий.

Улучшайте свою карьеру с OTP Bank!

Мы приглашаем вас направить свое резюме по адресу recrutare@otpbank.md, указав должность, на которую вы претендуете.
Если вы не нашли вакансию по вашей специальности, отправьте нам свое резюме, и, в зависимости от наличия свободных мест на требуемые позиции в новых проектах, мы свяжемся с вами. Мы с нетерпением ждем встречи с вами и совместной работы!

Работа в сфере бизнеса

Consilier Financiar Bancar, Sucursala Corporativă

Ce ai de făcut:

  • Analizarea/verificarea/procesarea tranzacțiilor operaționale ale clienților corporativi (tranzacții aferente conturilor bancare deschise de către client la Bancă), inclusiv și gestionarea operațională a unui portofoliu de clienți corporativi;
  • Promovarea și vânzarea produselor/ serviciilor Băncii cu respectarea procedurilor/reglementărilor aferente, precum şi consultarea calitativă a clienţilor existenţi şi potenţiali privind acestea;
  • Îmbunătăţirea continuă a performanţelor individuale, inclusiv prioritatea acordată satisfacţiei necesităţilor şi aşteptărilor clienţilor.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul economic/financiar;
  • Experienţă în sistemul bancar de minimum 1 an, inclusiv experiență în deservirea clienților persoane juridice;
  • Cunoştinţe de utilizator în aplicarea MS Office, Excel;
  • Cunoaștere limbii engleze va prezenta un avantaj;
  • Abilităţi de comunicare și orientare spre client, rezultat și calitate;
  • Atenţie la detalii;
  • Abilităţi de lucru în echipă.

Aplică

Manager relații, Secția Relații Instituții Financiare Internaționale, Direcția Finanțare Specializată și Internațională, Departamentul Tranzacții Bancare Globale

Ce ai de făcut:

  • Monitorizarea şi analiza programelor de finanțare ale Instituțiilor Financiare Internaționale și unităților de implementare a proiectelor internaționale;
  • Inițierea, gestiunea şi menținerea relației Băncii cu Instituțiile Financiare Internaționale și unitățile de implementare a proiectelor internaționale;
  • Gestiunea procesului privind negocierea şi implementarea acordurilor de finanțare cu Instituțiile Financiare Internaționale;
  • Dezvoltarea şi implementarea produselor de finanțare din resursele Instituțiilor Financiare Internaționale;
  • Monitorizarea portofoliului de proiecte realizate în parteneriat cu Instituțiile Financiare Internaționale (linii de credit, proiecte de asistență tehnică, etc.);
  • Asigurarea corespondenței în cadrul relațiilor de parteneriat cu Instituțiile Financiare Internaționale, pregătirea informațiilor diverse la solicitarea Instituțiilor Financiare Internaționale;
  • Promovarea în cadrul Băncii a proiectelor derulate în parteneriat cu Instituțiile Financiare Internaționale şi animarea echipelor comerciale în vederea valorificării resurselor atrase.
  • Alte activități relevante pentru asigurarea relației de parteneriat calitativ cu Instituțiile Financiare Internaționale.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență în domeniul bancar minim 2 ani;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoștințe ale MS Office la nivelul utilizatorului avansat;
  • Cunoașterea aprofundată a bazei legislative şi normative în domeniul bancar;
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.

    Aplică
Manager Relații Factoring, Secția Factoring, Direcția Finanțare Specializată și Internațională, Departamentul Tranzacții Bancare Globale

Ce ai de făcut:

  • Consilierea clienților și acordarea suportului pentru rețea în vânzarea produsului; 
  • Prospectarea pieței pentru identificarea oportunităților de business și promovare;
  • Comunicarea cu echipele interne și partenerii externi pe subiecte aferente tranzacțiilor;
  • Asigurarea funcțiilor post-vânzare: monitorizarea achitării creanțelor, raportare, îndeplinire buget, etc.
  • Operarea în softul dedicat;
  • Analiza eligibilității tranzacțiilor de Factoring conform DNI în vigoare;
  • Administrarea procesului de perfectare a contractelor și dosarelor de Factoring;
  • Participarea la elaborarea documentelor normative interne și proceselor de business.


Vom aprecia sa ai:

  • Spirit de inițiativă, implicare și perseverență;
  • Abilități excelente de comunicare, relaționare și negociere;
  • Capacitatea de a oferi soluții eficiente pentru problemele identificate;
  • Cunoaşterea fluentă a limbilor: română, engleză, rusă;
  • Cunoaşterea sistemului financiar-bancar și a tehnicilor de vânzare a produsului;
  • Studii superioare economice, financiar-bancare;
  • Experienţă în sistemul financiar - bancar de cel puţin 3 ani.

 

Aplică

Manager relații clienți, Direcția Clienți Corporativi Locali, Departamentul Large Corporate

Ce ai de făcut:

  • Atragerea clienţilor noi din categoria Large Corporate, precum şi în menţinerea clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
  • Contribuție personală la stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi;
  • Comunicarea și corespondenţa de afaceri cu clienţii corporativi ai Băncii;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi în atenția organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
  • Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic / financiar-bancar;
  • Experienţă în relaționarea cu clienţii minim 3 ani în sistemul bancar;
  • Competențe de analiză a situației economico-financiare a întreprinderii;
  • Orientare către client;
  • Cunoaşterea legislaţiei în vigoare;
  • Cunoaşterea limbilor – română, engleza, rusă;
  • Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).

Aplică

 

Operator Ghișeu Universal, Sucursala Corporativă

Ce ai de făcut:

  • Efectuarea operaţiunilor de casă în numerar și prin virament pentru clienţii Băncii;
  • Promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor Băncii.

 

Vom aprecia sa ai:

  • Studii superioare în domeniul economic/financiar;
  • Experienţă în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie similară va fi un avantaj);
  • Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office;
  • Abilităţi de comunicare şi  orientare spre client;
  • Cunoașterea limbii române, ruse, engleze;
  • Atenţie la detalii.

 

Aplică

Работа в службе поддержки

Analist financiar, Secţia Suport SME, Departamentul Întreprinderi Mici Şi Mijlocii

Ce ai de făcut:

  • Evaluarea economico-financiară a persoanelor juridice din segmentul IMM prin prisma analizei indicatorilor și evoluției rezultatelor financiare, cu prognoza fluxului de numerar și estimarea capacității de plată și a bonității debitorilor in procesul de prelucrare si aprobare a creditelor;
  • Examinarea tranzacțiilor purtătoare de riscuri pentru clienții din segmentul IMM (tot spectrul facilităților de credit din portofoliul de produse ale Băncii);
  • Formularea propunerilor pentru alte subdiviziuni şi organe competente de decizie ale Băncii;
  • Participarea la structurarea tranzacțiilor de credit prin elaborarea documentației de credit;
  • Perfectarea contractelor de credit şi de gaj aferente facilităților de credit pentru clienți persoane juridice IMM;
  • Monitorizarea trimestrială a Situațiilor Financiare și a condițiilor financiare contractuale ale Debitorilor din segmentul IMM.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic, preferabil facultatea Finanțe/Contabilitate/Audit;
  • Experiență în domeniul bancar – minim 1 an;
  • Experiență în domeniul analizei financiare, audit sau a contabilității întreprinderilor va fi un avantaj;
  • Cunoașterea Standardelor Naționale de Contabilitate și a legislației BNM în domeniul creditării persoanelor juridice;
  • Cunoașterea produselor de creditare destinate persoanelor juridice din diverse domenii de activitate;
  • Abilitate dezvoltată de a sintetiza informațiile și a transpune indicatorii financiari într-o analiza structurată și concisă a stării economico-financiare a întreprinderii;
  • Cunoștințe la nivel mediu în sistemele şi aplicațiile informatice - MS Office, în special (Word, Excel, PowerPoint);
  • Cunoașterea limbii române, ruse şi engleze;
  • Punctualitate în pregătirea și prezentarea calitativă a informațiilor cu respectarea termenului limită;
  • Gândire analitică, critică şi de sinteză, orientare către rezultate, inițiativă, atitudine proactivă, responsabilitate, gestiunea eficientă a timpului, capacitatea de a gestiona si monitoriza mai mute sarcini simultan, concentrare și atenție maximă la detalii.

Aplică

Manager produse Digitale, Secţia Dezvoltare Produse Digitale, Departamentul Produse Digitale

Ce ai de făcut:

  • Vei contribui la generarea de strategii și viziuni pe termen lung pentru a crea cele mai bune produse digitale;
  • Vei defini nevoia de business pentru sistemele automatizate de deservire la distanta, pregătirea specificațiilor business, în colaborare cu unitățile competente ale băncii (Managerii de Produse din cadrul diviziilor comerciale) și înaintarea acestora pentru dezvoltare, asigurând înțelegerea coerenta a acestora de către echipele relevante (interne si externe);
  • Vei gestiona, conduce cercetări (User research) și studii de evaluare a utilizării a produselor digitale, pentru a propune viziunea și planul de dezvoltare pe termen scurt si mediu;
  • Vei elabora scenarii de dezvoltare a cerințelor și vei asigura implementarea acestora conform strategiei. Vei acționa în parteneriat cu echipele IT, Business si furnizori externi pentru definirea planului si perimetrului de dezvoltare a produselor digitale, asigurând livrarea produsului in timp conform așteptărilor;
  • Vei planifica și vei defini prioritatea dezvoltării produselor si funcționalităților aferente produselor digitale (Product backlog maintainance);
  • Vei asigura testarea și verificarea noilor produse și servicii digitale, precum și modificarea produselor și serviciilor digitale existente;
  • Vei monitoriza si evalua performanța produselor digitale întru facilitarea îmbunătățirilor continue in iterații;
  • Vei crea materiale profesionale pentru instruire privind serviciile electronice și, acolo unde este necesar, vei acorda suport profesional pentru desfășurarea formărilor;
  • Vei elabora și actualiza actele normative interne referitoare la produsele digitale;
  • Vei acționa ca si Ambasador a produselor digitale, atât pe intern cit și pe extern, distribuind cunoștințele și oferind consultanță.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul financiar-bancar sau administrării afacerilor, marketing, business și/sau domenii conexe;
  • Experiență de min. 1 ani în domeniul financiar-bancar;
  • Abilități de comunicare atât cu echipele Business cât și tehnice;
  • Pasiune pentru dezvoltarea celor mai bune produse digitale pentru satisfacerea nevoii clienților;
  • Abilitați analitice, de prioritizare și negociere;
  • Cunoașterea cadrului normativ financiar-bancar;
  • Cunoașterea produselor / serviciile bancare, în special celor oferite prin canalele de deservire la distanță, dar și a proceselor de lucru cu clienții;
  • Cunoașterea aprofundată a aplicațiilor MS Office (Excel, Word, Power Point, Internet Explorer);
  • Cunoașterea limbii română, rusă, engleza.

Aplică

Specialist suport produse digitale, Sectia Suport Produse Digitale, Departamentul Produse Digitale

Ce ai de făcut:

  • Recepționarea și tratarea (până la soluționarea definitivă) a solicitărilor primite de la clienții Băncii prin intermediul canalelor alternative de deservire (telefonie, email, Chat etc);
  • Realizarea acțiunilor de Suport Nivel 1 pentru clienții Băncii utilizatori ai serviciului OTP & Mobile banking pentru persoane juridice, inclusiv asigură escaladarea către Suport de Nivel 2, conform fluxului aprobat în DNI;
  • Participarea în dezvoltarea produselor și funcționalităților aferente produselor digitale. Testarea și verificarea noilor produse și servicii digitale, precum și modificarea produselor și serviciilor digitale existente;
  • Crearea materiale profesionale pentru instruiri privind serviciile electronice. La necesitate, acordare de suport profesional pentru desfășurarea cursurilor de formare.

Vom aprecia să ai:

  • Cunoașterea produselor bancare dedicate consumatorilor;
  • Experiență în domeniul bancar, în domeniul de suport va fi un avantaj;
  • Abilități de comunicare cu impact;
  • Studii superioare cu profil economic.
  • Responsabilitate, obiectivitate și imparțialitate;
  • Gândire analitică;
  • Păstrarea confidențialității informației;
  • Cunoașterea la nivel avansat: MS Office, sisteme și aplicații informatice specifice bancare;
  • Cunoașterea limbii române și ruse, engleza va fi un avantaj.

Aplică

Analist operațional, Secția Angajamente Retail Micro și Corporate, Centru de Procesare Servicii Clienți

Ce ai de făcut:

  • Setarea, autorizarea, eliberarea angajamentelor aferente clienților Retail Micro si Corporate în SIB;
  • Verificarea documentelor prezentate la orice etapa de procesare a angajamentelor (contracte semnate, polițe de asigurare, documente aferente destinatiei creditului, alte documente) in cadrul Credit Control;
  • Procesarea solicitărilor de achitare a creditelor, prelucrarea cartotecii, relocare gaj, setare derogari și alte operațiuni aferente angajamentelor clienților;
  • Respectarea strictă a DNI aferente activităţilor desfăşurate, precum și realizarea calitativă a supravegherii zilnice;
  • Informarea superiorului său a oricărui eveniment important în ceea ce privește posibilitatea apariției unor riscuri operaționale, de frauda, alte riscuri;

Vom aprecia să ai:

  • Cunoașterea produselor, normelor și procedurilor aferente activităţii de creditare;
  • Cunoașterea Microsoft Office la nivel avansat si a aplicațiilor informatice specifice;
  • Capacităti de analiză şi sinteză;
  • Atenţie la detalii şi abilităţi de identificare a riscurilor aferente activităţii de creditare;
  • Cunoașterea limbilor: româna, rusa - obligatoriu; engleza – avantaj.

Aplică

Analist business raportări, Departamentul Managementul Sistemelor Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Vei face parte din echipa responsabilă de crearea și menținerea ulterioara a unei structuri pentru raportări care va servi drept o singura sursa sigură de date;
  • Vei participa la procesul întreg de dezvoltare a rapoartelor, începând cu analiza cerințelor business și elaborarea specificațiilor funcțional-tehnice pană la dezvoltarea propriu-zisă a rapoartelor Băncii;
  • Vei participa la procesul de elaborare a produselor si serviciilor bancare, în scopul asigurării corecte a raportărilor ulterioare;
  • Vei asigura dezvoltarea în continuare a domeniului de raportări și Business Intelligence al Băncii pentru a satisface pe deplin necesitățile de raportare, atât interne cât și de Grup;
  • Vei asigura realizarea analizei primare a cerințelor noi de raportări, a cerințelor de actualizare a rapoartelor existente; precum și analiza detaliată a cerințelor de business, cooperând direct cu inițiatorul și/sau beneficiarul cerințelor;
  • Vei asigura acordarea asistenței tuturor subdiviziunilor Băncii responsabile de raportări, în redactarea cerințelor de business aferente în vederea realizării lor tehnice;
  • Vei participa la definirea și întreținerea regulile generale de business, precum și a dicționarului de date utilizat la raportări;
  • Vei procesarea informații importante prin aplicarea tehnicilor de data mining, pentru obținerea de informații utile în activitatea băncii;
  • Vei realiza dezvoltări în suita SAS (rapoarte, tabele, datamart-uri);
  • Vei elabora specificații funcțional-tehnice aferente domeniului de reporting conform cerințelor recepționate de la echipele de business.


Vom aprecia să ai:

  • Experiența minimă de activitate bancară 3 ani, preferabil în domeniul raportare bancară;
  • Studii superioare tehnice/ matematice sau economice;
  • Cunoașterea bazelor de date relaționale (MS SQL, Oracle, etc.);
  • Experiență în întocmirea diverselor tipuri de rapoarte;
  • Experiența în domeniul de Business Analyst / System Analyst, preferabil in domeniul bancar va constitui un avantaj;
  • Cunoașterea limbajelor de programare moderne va constitui un avantaj;
  • Cunoașterea Microsoft Office, tool-uri de BI (Tableau, Power BI, etc. ) la nivel avansat va constitui un avantaj;
  • Cunoașterea limbii Engleze la un nivel avansat va constitui un avantaj;
  • Capacitatea de a lucra in echipă;
  • Orientare spre rezultat.

Aplică

Analist setare date, Centru de Procesare Servicii Clienți

Ce ai de făcut:

  • Asigurarea setării în SIB a contractelor de gaj, polițelor de asigurare și condițiilor speciale din contracte de credit;
  • Gestionarea si actualizarea în SIB a datelor cu privire la garanții, polițe de asigurare și condiții speciale pe durata vieții a creditului (substituire/modificare gaj, reînnoirea polițelor, etc.);
  • Perfectarea avizelor de radiere a bunurilor gajate pentru facilitățile de credit închise;
  • Respectarea strictă a DNI aferente activităților desfășurate, precum și realizarea calitativă a supravegherii zilnice;
  • Informarea superiorului său a oricărui eveniment important în ceea ce privește posibilitatea apariției unor riscuri operaționale, de frauda, alte riscuri;

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare financiar bancare/economice;
  • Experienţa de minim 2 ani în  domeniul  bancar;
  • Cunoașterea produselor, normelor și procedurilor aferente activității de creditare;
  • Cunoașterea Microsoft Office la nivel avansat si a aplicațiilor informatice specifice;
  • Capacități de analiză şi sinteză;
  • Atenție la detalii şi abilități de identificare a riscurilor aferente activității de creditare;
  • Cunoașterea limbilor: româna, rusa - obligatoriu; engleza – avantaj.

Aplică

Consilier Clientelă Multimedia, Centrul de Contact Multimedia

Ce ai de făcut:

  • Recepționarea și tratarea (până la soluționarea definitivă) a solicitărilor primite de la clienții existenți și/sau potențiali ai Băncii prin intermediul canalelor alternative de deservire (telefonie, email, sms, IVR, chat OTP I/M Banking etc.);
  • Realizarea acțiunilor de Suport pentru clienții Băncii deținători de carduri bancare;
  • Realizarea acțiunilor de Suport pentru clienții Băncii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanță ale Băncii;
  • Consilierea clienților existenți și potențiali cu informație generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
  • Participă la vânzarea indirectă de produse bancare prin stabilirea de întâlniri de vânzare pentru clienții existenți și potențiali, interesați de produsele bancare, la Sucursala sau redirecționare la Secția Vânzări la Distanță;
  • Apelarea clienților în cadrul campaniilor de telemarketing si/sau a sondajelor de calitate;
  • Îndeplinirea altor sarcini la cererea superiorilor ierarhici în cadrul funcției și competențelor deținute.

Vom aprecia să ai:

  • Studii medii sau superioare cu profil economic sau în curs;
  • Cunoașterea produselor și serviciilor bancare la nivel general;
  • Vorbirea fluentă a limbii române, rusă si engleza nivel mediu de comunicare;
  • Abilități de operare PC.

Aplică

Șef Direcție Acceptare și Evidență, Departamentul Carduri

Ce ai de făcut:

  • Asigură gestiunea eficientă a Direcției cu implicarea directă în activitatea şi în efectuarea acțiunilor ce ţin de domeniul carduri ca: activități de acceptarea cardurilor bancare la ATM și POS terminale, evidența contabilă pe perimetrul cardurilor bancare, precum și alte activități de externalizare.
  • Asigură planificarea, monitorizarea şi raportarea privind eficienţa funcţionării reţelelor de ATM şi POS-terminale ale băncii;
  • Asigură alinierea proiectelor asociate cu cardurile bancare la strategia Băncii;
  • Înaintează în modul stabilit propuneri de proiect, evoluţii, menite să contribuie la fortificarea poziției Băncii pe perimetrul acceptării cardurilor bancare la plată, cu scopul alinierii la tendinţele pieţei locale şi internaţionale, cât şi mărirea competitivității băncii în domeniul cardurilor bancare;
  • Participă, și după caz, gestionează implementarea proiectelor şi evoluţiilor din domeniul carduri şi procesele asociate acestora, aprobate în modul corespunzător şi în conformitate cu rolul atribuit;
  • Contribuie direct la optimizarea și îmbunătățirea continuă a flux-urilor de procesare, după caz, monitorizează și raportează menținerea indicatorilor de performanță stabiliți;
  • Monitorizează și raportează indicatorii de rentabilitate și propune masuri de optimizare a parcului de ATM/POS terminale;
  • Monitorizează, coordonează și verifică în modul stabilit activitățile și serviciile externalizate din domeniul de gestiune;
  • Gestionează relaţiile cu Sistemele Internaționale de Plată cu carduri în limita competențelor;
  • Pregăteşte analize, rapoarte şi informaţii cu privire la domeniile de activitate dirijate.
  • Asigură controlul datelor raportate atât pe intern, cât şi pe extern, inclusiv raportarea către BNM, OTP Grup, Sistemele Internaţionale de Plăţi și alți solicitanți autorizați a informațiilor pe domeniul de gestiune;
  • Elaborează sarcini tehnice ce țin de implementarea și respectarea reglementărilor stabilite în domeniul cardurilor bancare, dezvoltarea și optimizarea proceselor.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență în poziții similare de cel puțin 3 ani;
  • Experienţa în domeniul de competență de cel puțin 5 ani;
  • Studii superioare economice/financiare/tehnice;
  • Cunoaşterea particularităţilor operaţiunilor aferente domeniului vizat;
  • Cunoașterea avansată a domeniului acceptare carduri la plată prin intermediul dispozitivelor speciale (POS terminale, ATM, Tap-to-Phone, Parcomate);
  • Cunoaşterea legislaţiei în domeniul de competență al Direcției/ Departamentului;
  • Experiență cu privire la gestiunea relațiilor cu Sistemele Internaționale de Plată;
  • Cunoaşterea limbii române, ruse și engleze;
  • Cunoştinţe operare PC: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Proactivitate și orientare către client.

Aplică

Manager Relații Publice, Secția Relații Publice și Responsabilitate Socială Corporativă

Ce ai de făcut?

  • Elaborarea şi implementarea planului anual de comunicare și evenimente;
  • Implicare în elaborarea și implementarea strategiei de creștere a gradului de recunoaștere a brandului pe piață;
  • Gestionarea relațiilor cu mass-media și partenerii băncii;
  • naliză și press monitoring;
  • Crearea de conținut creativ și autentic;
  • Elaborarea și implementarea campaniilor de comunicare și sociale;
  • Gestionarea paginilor băncii pe social media media - LinkedIn, Instagram, Facebook, Youtube, inclusiv anumite secțiuni și pagini pe website;
  • Redactarea și coordonarea principalelor publicaţii instituţionale ale băncii;
  • Colaborarea cu subdiviziunile OTP Group și subsidiarele grupului pe domeniile de referință.

Vom aprecia să ai:

  • Experienţă de cel puțin un an în domeniul Comunicare, PR, jurnalism, marketing sau domenii conexe;
  • Abilităţi excelente de comunicare scrisă şi orală;
  • Inițiativă și creativitate;
  • Abilitatea de a lucra în echipă, precum și independent;
  • Cunoaşterea aprofundată a aplicaţiilor MS Office, Adobe Illustrator va constitui un avantaj;
  • Cunoaşterea limbilor: româna, rusa, engleza la nivel avansat;
  • Permis de conducere categoria B, experiență de condus.

Aplică

Analist Financiar, Secția Angajamente Retail, Centrul de Procesare Servicii Clienți

Ce ai de făcut?

  • Asigură verificarea integrității dosarelor de credit cu garantii reale și corespunderea acestora cu cerințele DNI prin aplicațiile de scorare;
  • Asigură setarea în SIB facilitățile de credit și anume – eliberarea creditelor, inregistrarea garantiilor, rambursarea (anticipată, totală), restructurarea, etc.;
  • Asigură analiza solicitărilor care conform DNI sunt aprobate in afara aplicațiilor de scorare cum ar fi restructurări, derogări și altele;
  • Perfectarea contractelor non standarde si celor care nu sunt incorporate in aplicațiile de scorare aferente facilitaților de credit cu garantii reale aprobate, acorduri adiționale si altele conform prevederilor DNI;
  • Perfectarea contractelor de gaj a bunurilor mobile, de amanet si acorduri adiționale la acestea;
  • Perfectarea demersurilor, permisiunilor, scrisorilor prevăzute de DNI;
  • Înregistrarea in baze de date interne a dosarelor de credit procesate imediat după procesarea acestora.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență de muncă în sistemul financiar-bancar minim 1 an în domeniul creditării;
  • Studii superioare financiar - bancare/economice;
  • Cunoașterea Microsoft Office la nivel avansat si a sistemelor si aplicațiilor informatice specifice;
  • Capacitate de analiză şi sinteză;
  • Atenție la detalii şi abilități de identificare a riscurilor aferente activității creditare;
  • Cunoașterea limbilor: româna, rusa, engleza - avantaj;
  • Păstrarea confidențialității informației.

    Aplică

Manager produs carduri, Secția Daily Banking, Departamentul Marketing, Gestiunea Produselor și Experienței Clienților

Ce ai de făcut:

  • Elaborarea și dezvoltarea ofertelor aferente produselor de carduri de debit destinate persoanelor fizice;
  • Crearea planurilor / campaniilor de promovare aferente și urmărirea derulării/executării lor prin prisma rezultatelor înregistrate;
  • Propunerea de revizuire a prețurilor și/sau ofertelor dedicate aferent produselor respective, în funcție de evoluția pieței, necesităților adresate de clienți;
  • Alinierea actelor normative interne la legislația în vigoare și asigurarea elaborării fluxurilor de lucru în conformitate cu acestea;
  • Vei beneficia de o experiența internațională a Grupului OTP, prin participarea în grupuri comune de lucru, seminare de aprofundare cunoștințe, training-uri dedicate.

Vom aprecia să ai:

  • Dorința de învățare, spirit de colaborare și inițiativă;
  • Experiență minimă de 2 ani în cadrul domeniului financiar-bancar, în aria de creditare persoane fizice;
  • Studii superioare în domeniul financiar-bancar/ economic;
  • Cunoașterea cadrului normativ financiar-bancar;
  • Cunoașterea tehnico-comerciale specifice produselor bancare;
  • Cunoașterea limbilor română, rusă; engleză - va fi un avantaj;
  • Atenție la detalii și orientare spre rezultat.

Aplică

Analist operațional, Secția Angajamente Retail, Centru de Procesare Servicii Clienți

Ce ai de făcut:

  • Asigură setarea în SIB a facilităților de credit destinate consumatorilor și anume – eliberarea creditelor, rambursarea (anticipată, totală), restructurarea, etc.;
  • Asigură verificarea dosarelor de credit destinate consumatorilor, în corespunderea acestora cu normele interne și în ceea ce privește securitatea, calitatea, conformitatea, imparțialitatea și estimarea riscurilor operaționale.
  • Asigură supravegherea zilnică a operațiunilor efectuate și raportarea activităților.

Vom aprecia să ai:

  • Cunoașterea legislației financiar – bancare, în special domeniul creditării;
  • Cunoașterea produselor bancare dedicate consumatorilor;
  • Experiență în domeniul bancar, în domeniul creditării va fi un avantaj;
  • Studii superioare cu profil economic.
  • Responsabilitate, obiectivitate și imparțialitate;
  • Gîndire analitică;
  • Păstrarea confidențialității informației;
  • Cunoașterea la nivel avansat: MS Office, sisteme și aplicații informatice specifice bancare;
  • Cunoașterea limbii române și ruse.

Aplică

Работа в сфере контроля

Analist Riscuri Strategice, Direcția Administrare Strategică a Riscurilor, Departamentul Monitorizarea și Administrarea Riscurilor

Ce ai de făcut:

  • Contribuție la elaborarea și coordonarea implementării unui sistem corespunzător de control și administrare a riscurilor, cu focus pe riscurile de capital, lichiditate, IRRBB, piața, contrapartidă și de țară;
  • Contribuție la elaborarea și implementarea metodelor, instrumentelor, documentelor normative în scopul identificării, evaluării, monitorizării și mitigării a riscurilor, cu focus pe riscurile de capital, lichiditate, IRRBB, piața, contrapartidă și de țară;
  • Monitorizarea zilnică a respectării limitelor de risc stabilite;
  • Asigurarea procesului de escaladare în cazul depășirii limitelor de risc, cu focus pe riscurile de capital, lichiditate, IRRBB, piața, contrapartidă și de țară;
  • Contribuție la elaborarea și implementarea cadrului normativ ICAAP, ILAAP, Planul de Redresare, RAF, Raportul de transparență și strategiei de risc;
  • Emiterea rapoartelor analitice privind dinamica indicatorilor de risc, precum și recomandările aferente;
  • Contribuie la elaborarea scenariilor și desfășurarea exercițiilor de stres testelor pe întreg portofoliul de active și riscuri ale băncii;
  • Participarea la organizarea și perfectarea rapoartelor periodice pentru comitetele interne;
  • Asiguri controlul permanent al respectării strategiei și politicilor în aria de responsabilitate, efectuezi controale punctuale în cazul identificării de neconformități materiale cu normele și procedurile stabilite în aceste domenii;

Vom aprecia să ai:

  • Experiența minimă de activitate bancară 3 ani, preferabil în domeniul management a riscurilor;
  • Studii superioare în domeniul financiar;
  • Metode și tehnici de evaluare a riscurilor;
  • Legislația națională în vigoare în domeniul financiar-bancar;
  • Principiile comitetelor Basel în domeniul supravegherii bancare;
  • Caracteristicile produselor bancare cu un risc de credit intrinsec;
  • Cunoașterea caracteristicilor operațiunilor de piață;
  • Cunoașterea limbilor româna, engleză;
  • Utilizarea și operarea la nivel înalt cu sistemul operațional Microsoft Office.
  • Capacitatea de a lucra în echipă;
  • Orientare spre rezultat.

Aplică

Șef Direcția Prevenirea Spălării Banilor, Departamentul Conformitate

Ce ai de făcut:

  • Analiza disfuncționalităților depistate în domeniul KYC,prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului, embargouri și sancțiuni, identificarea riscurilor şi propunerea de măsuri preventive;
  • Sub supravegherea Șefului Departamentului Conformitate și AMLO al Băncii, coordonează activitatea de KYC,  prevenire a spălării banilor şi finanţării terorismului, embargouri și sancțiuni, organizează funcționarea eficientă a Direcției;
  • Participă la proiectele Băncii și contribuie cu expertiza în domeniul prevenirii și combaterii spălării banilor și finanțării terorismului, embargouri și sancțiuni;
  • Implementează standardele OTP (transpunerea normativelor, rapoartelor) în domeniul preveniri şi combaterii spălării banilor şi finanţării terorismului inclusiv privind aplicarea conceptului „Cunoaşteţi Clientul” şi normelor aplicate din perspectiva regimului de sancţiuni şi embargouri;
  • Elaborează documentele normative interne în domeniul KYC, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului embargouri și sancțiuni;
  • Analizează operaţiunile suspecte identificate şi întocmeşte documentaţia necesară pentru fundamentarea deciziilor de raportare a tranzacţiilor suspecte, în calitate de MLRO;
  • Asigură filtrarea clienților cu listele internaționale de sancțiuni și PEP;
  • Sensibilizează staful operațional al Băncii prin aplicarea unui program de instruire anual corespunzător în domeniul prevenirii şi combaterii spălării banilor şi finanţării terorismului, regimului de sancțiuni;
  • Stabilește relații corespunzătoare cu celelalte servicii suport, oferă sprijin în rezolvarea problemelor aferente ariei lor de expertiză;
  • Organizarea raportării interne și externe (către OTP HQ) în domeniul prevenirii şi combaterii spălării banilor şi finanţării terorismului.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Experiență de lucru în domeniul bancar, 3 ani, preferabil în domeniul controlului intern/riscului operaţional/prevenirii spălării banilor/legalitatăţii/auditului;
  • Cunoașterea procedurilor și a legislației în vigoare și reglementărilor în domeniile prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale;
  • Cunoașterea limbilor: română, rusă și engleză;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Capacitatea de analiză a situațiilor legate de disfuncționalitățile depistate în domeniile prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, sancțiuni internaționale, privind riscurile de non-conformitate repetate;
  • Abilitate înaltă de verificare și control, gândire strategică;
  • Abilitați de comunicare eficientă (scrisă și verbală) și proactivitate.

Aplică

Auditor IT, Direcția Audit IT și Audit de Proces, Departamentul Audit

Ce ai de făcut:

Auditul intern a proceselor de business / IT / SI:

  • Participă la realizarea misiunilor de audit, fiind ghidat de către auditorului senior, Șeful Direcției, în termenii și bugetele stabilite în planul anual de audit;
  • Evaluează, monitorizează şi analizează riscurile aferente activităţilor desfăşurate de către Bancă;
  • Participă împreună cu Echipa și asigură efectuarea controalelor de audit independente a activităților subdiviziunilor structurale ale Băncii, sistemelor IT critice ale Bancii;
  • Analizează şi sistematizează informaţiile obţinute în urma controalelor efectuate, redactează şi prezintă către Şeful Departamentului rapoartele privind controlul;
  • Identifică și asigură înaintarea recomandărilor de înlăturare a încălcărilor admise ale reglementărilor Băncii Naţionale a Moldovei, a legislaţiei fiscale, a actelor normative interne ale Bănci, precum şi contribuie la prevenirea în viitor a acestora;
  • Participă la elaborarea programelor de control, a actelor normative interne ale băncii;

Vom aprecia să ai:

  • Experienţă de muncă în sistemul bancar sau companii de consultanţă și IT de cel puţin 2 ani;
  • Experienţă în efectuarea auditului IT si SI şi analizei financiare în cadrul băncilor şi/sau instituţiilor financiare;
  • Studii superioare în domeniul financiar/economic;  
  • Cunoaşterea actelor normative, a regulamentelor, procedurilor şi instrucţiunilor emise de Bancă Naţională a Moldovei ce ţin de activitatea instituţiilor financiare;
  • Cunoaşterea sistemelor de control intern în cadrul instituţiilor financiare, a metodologiei şi procedurilor aplicate în cadrul controlului;
  • Experiență și cunoștințe /certificarea CISA;
  • Capacitate de analiză, verificare şi procesare a datelor cu caracter economic-financiar și informațional;
  • Capacitatea de a înţelege, aprecia şi evalua riscurile specifice activităţilor financiare;
  • Cunoaşterea obligatorie a limbilor: română, rusă, engleză;
  • Cunoştinţe operare PC: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Access);
  • Capacităţi organizatorice, abilităţi de comunicare;
  • Spirit de observaţie şi atenţie la detalii;
  • Rezistenţă la stres și spirit de echipă.

Aplică

Работа в сфере IT

Administrator de sistem (Linux), Secția Rețea și Echipamente Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Instalarea, administrarea și configurarea sistemelor bazate pe SO Linux;
  • Implementarea și gestionarea sistemelor de backup, monitorizarea performanței aplicației și a bazei de date;
  • Îmbunătățirea dezvoltării infrastructurii și mentenanța aplicațiilor din gestiunea Băncii;
  • Identificarea și rezolvarea problemelor (Troubleshooting) de infrastructură informațională a Băncii;
  • Automatizarea proceselor de administrare a sistemelor și platformelor din gestiunea Băncii;
  • Administrarea soluției integrate de virtualizare;
  • Instalarea, configurarea și mentenanța serverelor hardware și mașinilor virtuale din gestiunea Băncii;
  • Mentenanța și suportul altor sisteme informaționale a Băncii;
  • Implementare a platformelor în cadrul proiectelor noi, cât și acordare suportului după lansarea proiectului, ajustarea performanței și tranziția către operațiunile de asistență, acolo unde este cazul;
  • Asigură elaborarea și actualizarea documentației tehnice privind infrastructura IT a Băncii.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență de muncă în domeniul Tehnologiilor Informaționale minim 3 ani;
  • Studii superioare în domeniul Tehnologiilor Informaționale;
  • Cursuri finisate domeniul Tehnologiilor Informaționale;
  • Certificate CCNA, LPIC etc (ar fi un avantaj);
  • Cunoașterea sistemelor de operare Linux ( Windows OS ar fi un avantaj);
  • Cunoașterea sistemelor de virtualizare (Vmware, Hyper-v);
  • Cunoștințe în administrarea serviciilor/daemon Apache, Java Tomcat, DHCP, DNS, Linux Firewall (firewalld), Cron, Rsync, JBOSS, Chrony, AD, GPO si LDAP;
  • Cunoștințe de servere și tehnologii de stocare, medii NAS/SAN, matrice de discuri (disk arrays), sisteme de backup;
  • Cunoașterea instrumentelor din linia de comandă și a scripturilor Shell, Bash;
  • Cunoștințe de a crea/extinde/monta partițiile in Linux;
  • Cunoștințe de depanarea a incidentelor de infrastructura IT (Pachet Capture);
  • Cunoașterea sistemelor de baze de date, cum ar fi MySQL, PostgreSql si Oracle DB (ar fi un avantaj);
  • Experiență practică cu una dintre platformele de cloud public: AWS, Azure, GCP (ar fi un avantaj);
  • Cunoașterea limbii române și engleze.

Aplică

Analist sistem, Secția Studii și Dezvoltare

Ce ai de făcut:

  • Contribui activ la proiectarea și implementarea soluțiilor tehnice, împreună cu echipa din care faci parte;
  • Propui îmbunătățiri/dezvoltari ale sistemelor existente și urmărești proiectele de la stadiul de pregătirea specificațiilor până la faza de stabilizare;
  • Colaborezi cu furnizorii de software și stabilești specificațiile tehnice;
  • Ești responsabil de analiza cerințelor business și crearea planului logic pentru dezvoltare IT;
  • Planifici funcționalitatea/stratul logic/fluxurile de lucru/ecranele/tabelele de date/interfețele și transformi cerințele de business în cerințe IT;
  • Planifică, definește testele de regresie/unitate/sistem/utilizator;
  • Responsabil cu suportul de nivel 2 si 3 pentru CORE Banking System.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul economic sau al tehnologiilor informaționale;
  • Experiență de minim 2 ani în domeniul bancar;
  • Cunoașterea proceselor bancare;
  • Cunoștințe profunde în straturi funcționale și logice ale unei aplicații IT / grup de aplicații;
  • Experiență în programe de implementare IT importante (înlocuirea sistemului bancar de bază, implementarea sistemelor bancare electronice etc.);
  • Abilități de proiectare a fluxurilor business/tehnice de integrare;
  • Cunoașterea metodologiilor relevante (PMP, SDLC, Agile);
  • Experiența in SQL, PL/SQL (nivel mediu) este de asemenea un avantaj;
  • Experiență în proiecte gestionate în mediul multinațional;
  • Experiență în activități bancare și servicii IT bancare;
  • Abilități excelente de comunicare, management și prezentare.


    Aplică
Analist Producţie Informatică – Parametraj și Suport, Secția Centrul de Exploatare, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Asigurarea parametrizării per ansamblu și definirea parametrilor în sistemele bancare din gestiune, cu asigurarea integrității globale a parametrizării de sistem a acestora;
  • Mentenanța si crearea scripturilor necesare parametrajului/ configurării sistemelor funcționale aferente core-bankingului;
  • Pregătirea parametrizării pentru noile versiuni a aplicațiilor/sisteme bancare din gestiune, cu planificarea și modificarea eșalonată a parametrizărilor existente în mediul de producție;
  • Acordarea suportului privind versiunile de livrare în teste şi producţie aferente mentenanței evolutive și corective a sistemelor bancare;
  • Acordarea suportului privind identificarea şi formalizarea cazurilor de erori sau incidente funcționale ale aplicațiilor /sisteme bancare din gestiune;
  • Înregistrarea și remedierea anomaliilor și incidentelor raportate aferent funcționării componentelor sistemului informatic al băncii;
  • Monitorizarea asigurării unor termeni rezonabili de corecţie (prin dezvoltare, testare funcţională şi omologare bancară) a incidentelor funcționale aferente componentelor sistemului informatic al băncii.

Vom aprecia să ai:

  • studii superioare cu profil economic;
  • experiența de activitate în sistemul financiar-bancar constituie un avantaj;
  • experiență de lucru în bancă în domeniul creditării de cel puțin 3 ani constituie un avantaj;
  • cunoștințe medii/avansate ale limbii engleze;
  • cunoștințe medii/avansate ale limbii ruse constituie un avantaj;
  • cunoștințe temeinice profil tehnic în domeniu IT constituie un avantaj;
  • gândire inovativă, capacitate de studiu, analiză şi sinteză, judecată rapidă;
  • rezistenţă la sarcini repetitive şi situaţii de stres;
  • flexibilitate şi autodezvoltare.

 

Aplică

 

 

System Analyst, Secția Studii și Dezvoltare, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Contribui activ la proiectarea și implementarea soluțiilor tehnice, împreună cu echipa din care faci parte;
  • Propui îmbunătățiri/dezvoltari ale sistemelor existente și urmărești proiectele de la stadiul de pregătire a specificațiilor până la faza de stabilizare;
  • Colaborezi cu furnizorii de software și stabilești specificațiile tehnice;
  • Ești responsabil de analiza cerințelor business și crearea planului logic pentru dezvoltare IT;
  • Planifici funcționalitatea/stratul logic/fluxurile de lucru/ecranele/tabelele de date/interfețele și transformi cerințele de business în cerințe IT;
  • Planifică, definește testele de regresie/unitate/sistem/utilizator;
  • Responsabil cu suportul de nivel 2 si 3 pentru CORE Banking System.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul economic sau al tehnologiilor informaționale;
  • Experiență de minim 2 ani în  rolul de System Analyst în proiecte de dezvoltare și integrare a sistemelor complexe;
  • Cunoașterea proceselor bancare;
  • Cunoștințe profunde în straturi funcționale și logice ale unei aplicații IT / grup de aplicații;
  • Experiență în programe de implementare IT importante (înlocuirea sistemului bancar de bază, implementarea sistemelor bancare electronice etc.);
  • Abilități de proiectare a fluxurilor business/tehnice de integrare;
  • Cunoașterea metodologiilor relevante (PMP, SDLC, Agile);
  • Experiența in SQL, PL/SQL (nivel mediu) este de asemenea un avantaj;
  • Experiență în proiecte gestionate în mediul multinațional;
  • Experiență în activități bancare și servicii IT bancare;
  • Abilități excelente de comunicare, management și prezentare.

Aplică